Opstaldning og kontaktpersoner ved hoppekåring

I forbindelse med hoppekåringerne rundt om i landet er det muligt at bestille opstaldning til din hoppe. Desuden vil der også i månederne op til de forskellige hoppekåring komme oplysninger på de eventuelle kontaktpersoner i regionerne.
Siden opdateres i løbet af foråret og gennem sommeren løbende.

Juni/Juli 2019

Følgende er kontaktpersoner mht. minutplan eller leje af boks i forbindelse med hoppekåringerne i juni:

16. juni, region 2: Ringsted, Eksteriørkåring m/u løsspringning (+ 2 års løsspr.)
Minutplan: Stine Frost, tlf. 27484944. mail:
Har du særlige ønsker til din hoppes placering i minutplanen, bedes du henvende dig enten på email eller pr. tlf. senest den 13. juni ml. kl. 19-21. Minutplan kommer på regionens hjemmeside den 15. juni og kan ske at ændres løbende.
Opstaldning: Bestilling og betaling af boks skal ske i forbindelse med tilmelding til arrangementet, dvs. direkte til Dansk Varmblod. Kr. 600,-
Spørgsmål angående boks rettes til Grete Svarre Thorndal, på 23406284 eller mail .

Samme kontakt person gælder ved kåringen d. 28. Juli

22. juni, region 4: Esbjerg, Eksteriørkåring m/u løsspringning samt 2 års hopper i gangarter eller løsspringning
Kontaktperson minutplan:
Kontaktperson: Mia Givskov, tlf. 61336252, mail:
Anmeldelse via www.varmblod.dk senest 13. maj.
Har du særlige ønsker til din hoppes placering i minutplanen, bedes du henvende dig enten på email eller pr. tlf. senest den 20. juni ml. kl. 19-21.
Minutplan sættes på regionens hjemmeside d. 21. juni kl. 19.00 og kan ske at ændres løbende.
Opstaldning: Bestilles hos Esbjerg og Omegns Rideklub. En boks koster 500 kr. og beløbet overføres til Reg.nr 7780 Konto nr. 2036705. Betalingen skal påføres hoppens navn. Det er først til mølle.
Kontaktperson hvad angår bokse er Lena Christensen 22435402


23. juni, region 6: Ikast, Sadelkåring dressur, samt 2-års bedømmelser i gangarter
Kontaktperson generelt: Rene Frederiksen, tlf: 29260029 email:
Opstaldning bestilles ved indbetaling af 500 kr. (ingen moms) på 7740-1408420 senest 8 dage før arrangementet. ved bestilling senere koster det 600 kr. (ingen moms) og kan kun bestilles på tlf. 20612827. Husk at angive navn og hvilket arrangement man ønsker boks til, på indbetalingen.



August 2019

Følgende er kontaktpersoner mht. minutplan eller leje af boks i forbindelse med sadelkåringer og 1-dagsafprøvninger for hopper i alle aldre i august:

4. august, region 1, Bornholm:
(Hoppekåring, 1-dagsafprøvning, følskue, egnethedstest, 2-års hopper, begge discipliner i alt)
Midtbornholms Ridecenter, Vasagård, Vasegårdsvejen 6, 3720 Aakirkeby
Kontaktperson: Bent Povlsen, Ølenevej 27, 3751 Østermarie, tlf: 57470288/mobil: 23716619. Email:

7. august, region 3: Stutteri Ask, Martofte, Sadelkåring og 1-dagsafprøvning, dressur
Kontaktperson/Minutplanlægger:
Vibeke Jørgensen, tlf.: 29 49 87 28/62 62 13 90, e-mail:
Har du særlige ønsker til din hoppes placering i minutplanen, bedes du henvende dig enten på email eller pr. tlf. senest den 5. august.
Minutplan sættes på regionens hjemmeside d. 7. august kl. 20.00 og kan ske at ændres løbende. Opstaldning:Bestilles via Stutteri Ask´s hjemmeside under ”Arrangementer” og ”Ask Open”.Pris: kr. 700,-. Dog senest d. 31. juli !!

8. august, region 7: Brønderslev, Sadelkåring og 1-dagsafprøvning i dressurdisciplin, samt 2-års hoppebedømmelse i gangarter. OBS. Sadelkåringen i region 7 foregår indendørs i ridehal. Har du særlige ønsker til din hoppes placering i minutplanen, bedes du henvende dig enten på email eller pr. tlf. senest den 4. august til nedenstående kontaktperson. Minutplan sættes på regionens hjemmeside d. 6. august kl. 12.00.
Kontaktperson, minutplan: Lene Larsen tlf. 51939211 eller mail:
Opstaldning: Opstaldning: Pris: 625,- kr. inkl. moms. Bestilles senest: Den 1. august, Gebyr indbetales på konto: 1687-3231072348. Kontakt: Heidi Rasmussen, Sterupvej 127, 9740 Jerslev, mobil 30 28 09 30. E-mail:


9. august, region 5: Vilhelmsborg, Sadelkåring og 1-dagsafprøvning, dressur
Kontaktperson/minutplan:
Rikke Kvist, Vittenvej 40, 8382 Hinnerup tlf. 61653199.
Har du særlige ønsker til din hoppes placering i minutplanen, bedes du henvende dig enten på email eller pr. tlf. senest den 6. august ml. kl. 19-21.
Minutplan sættes på regionens hjemmeside d. 8. august kl. 12.00
Opstaldning:
Opstaldning: Indbetal kr. 500,- pr. boks til konto 1687 konto nr. 3231030769 senest 8 dage før arrangementet og med tydelig angivelse af ejer og arrangement og evt. katalog nr. Kontaktperson: Bent Holm tlf. 50954961

11. august, region 5: Vilhelmsborg, Sadelkåring og 1-dagsafprøvning, springning, samt 2 års beddømmelse i løsspringning
Kontaktperson/minutplan:
Se ovenfor...
Har du særlige ønsker til din hoppes placering i minutplanen, bedes du henvende dig enten på email eller pr. tlf. senest den 6. august ml. kl. 19-21.
Minutplan sættes på regionens hjemmeside d. 9. august kl. 12.00
Opstaldning:
Opstaldning: Indbetal kr. 500,- pr. boks til konto 1687 konto nr. 3231030769 senest 8 dage før arrangementet og med tydelig angivelse af ejer og arrangement og evt. katalog nr. Kontaktperson: Bent Holm tlf. 50954961

Præsenteres af

Bliv sponsor

Firma info

Følg os på Facebook Følg os på Facebook
Bliv medlem
Tilmeld vores nyhedsbrev