Opstaldning og kontaktpersoner ved hoppekåring

I forbindelse med hoppekåringerne rundt om i landet er det muligt at bestille opstaldning til din hoppe. Desuden vil der også i månederne op til de forskellige hoppekåring komme oplysninger på de eventuelle kontaktpersoner i regionerne.
Siden opdateres i løbet af foråret og gennem sommeren løbende.

Region 4 Stutteri Bøgegården fredag d. 28 maj
- Eksteriørkåring dressur
- Eksteriørkåring spring med mulighed for løsspring
- 2-års bedømmelse spring

Boksbooking og kontaktperson Victoria Mortensen
tlf. 30666061/


Region 6 Ikast Rideklub søndag den 13. juni
- Eksteriørkåring dressur
- Eksteriørkåring spring med mulighed for løsspring
- 2-års bedømmelse spring
- 2-års bedømmelse dressur

Kontaktperson: Rene Frederiksen
tlf. 29260029
e-mail:

Opstaldning: bestilles ved indbetaling af 600,- kr. (ingen moms) på 7740-1408420 senest 10 dage før arrangementet. Alle, der bestiller 10 dage før arrangementet, er sikret en boks. Ved bestilling senere er prisen 700,- kr. (ingen moms) og bestilles på tlf. 20612827, såfremt der er flere tilbage.
Husk navn på, hvilket arrangement man ønsker boks til. Bokse bestilt samlet bliver placeret samlet.

Region 3 Stutteri Ask søndag og mandag den 20.-21. juni 2021
- 2-års bedømmelse dressur (søndag)
- Sadelkåring dressur (søndag)
- Eksteriørkåring dressur (søndag)

- 2-års bedømmelse spring (mandag)
- Sadelkåring spring (mandag)
- Eksteriørkåring spring (mandag)

Boks kan bestilles via dette link senest d. 9 juni.
Pris 725,- kr. inkl. moms.

Eventuelle spørgsmål eller framelding til opstaldning skal rettes til Betina Møller på mobil +45 21 22 79 65 eller


Region 4 Esbjerg og Omegns Rideklub lørdag d. 7. august
- Eksteriørkåring
- 2-års dressurbetonede hopper

Boksbooking:
Kontaktperson bokse: Stine Thestrup mobil nr. 26533395
Bokse bookes pr. mail til Stine Thestrup:
Oplys navn, telefonnr., e-mail, hoppes navn/klasse og evt. ønsker.
Betalingen skal påføres hoppens navn. Det er først til mølle. Boksen er først booket, når den er betalt.

Kontaktpersoner og tidsplan:
Ole Magnus Jensen, tlf. 23748221, mail:
Stine Thestrup mobil nr. 26533395 mail

Har du særlige ønsker til din hoppes placering i minutplanen, bedes du henvende dig enten på email eller pr. tlf. senest den 29. juli
Minutplan sættes på regionens hjemmeside ca.1. august kl 19.00
- kan ske at ændres løbende - dog ikke efter 2. august kl 19.00


Region 5 Vilhelmsborg fredag d. 12. august (drs.) & mandag d. 16 august (spr.)

- Sadelkåring dressur
- Sadelkåring spring

Kontaktperson: Rie Høper: 22633313


Opstaldning: kr. 600 inkl. moms.
Boks bestilles ved indbetaling af kr. 600 pr. boks i Middelfart Sparekasse - reg.nr. 1687 konto nr. 3231030769 - senest 8 dage før arrangementet.

HUSK tydelig angivelse arrangement og evt. katalog nr. feks: "føl", "dres.hoppe", "spring hop"
Ved bestilling senere koster det kr. 700,- og kan kun bestilles på tlf. 50574160 Karin S. Larsen

Er der særlige ønsker om placering f.eks. ved fremvisning af flere føl/heste - så send en mail til senest 4 dage før arrangementet.


Blue Hors torsdag d. 12 august
-Sadelkåring dressur

Boksbooking via klubmodulet her

Kontaktperson: Dansk Varmblods sekretariat Christine Prip 87475402/

Tilmeldingsfrist senest 28. juli. Herefter kan boks ikke garanteres. Kontakt Blue Hors/Christian Struck for forspørgsel efter tilmeldingsfrist 76413621


Region 1 Vallensbæk Ridecenter søndag d. 15. august
-2-års hopper

Betaling via klubmodulet her. Bokspris er 650,-
Anmeldelsesfrist den 25. juli 2021
Kontaktperson er Dorte Andersen, tlf. 40157250, email:



Region 7 Brønderslev lørdag d. 21. august
- Sadelkåring dressur
- 2-års dressur

Kontakt person og minutplan:
Lene Larsen, mobil 51 93 92 11 mail:

Boksbooking:
Opstaldning: Pris: 625,- kr. inkl. moms. Bestilles senest: Den 16. august 2021, Gebyr indbetales på konto: 1687-3231072348. Kontakt: Heidi Rasmussen, mobil 30 28 09 30 16. E-mail: .


Region 2 Riders Cup søndag d. 22 august

- Sadelkåring dressur
- Sadelkåring spring
- 2-års spring

Kontaktperson:
Stine Frost
Tlf 27484944
Mail

Bestilling boks: kr. 1000 inkl. moms bestilles via dette link. Sidste tilmelding tirsdag d. 10. august
Evt. spørgsmål angående boks rettes til Betina Winther Jensen: tlf 25108064


Region 2 Team Cabe lørdag d. 2 oktober

- eksteriørkåring dressur
- Eksteriørkåring spring m/u løsspring

Kontaktperson:
Stine Frost
Tlf 27484944
Mail

Bestilling boks: kr. 600. Sidste tilmelding mandag d. 27. september
boks bestilles hos Betina Winther Jensen: tlf 25108064



Region 6 Katrinelund søndag d. 3. oktober
- Eksteriørkåring dressur
- Eksteriørkåring spring med mulighed for løsspringning

Kontaktperson og opstaldning:
Ib Kirk på tlf. 21 66 79 16 el. 97 76 40 55 eller e-mail:
Boksen koster kr. 500,- inkl. moms, som bestilles i forvejen, men betales på dagen.
Der er begrænset antal bokse - først til mølle.

Præsenteres af

Bliv sponsor

Firma info

Følg os på Facebook Følg os på Facebook
Bliv medlem